10.05.2014

Majówka 2014!

Cześć wam!
Majówka minęła nam bardzo szybko pomimo tego, że przedłużyłam ją o 2 dni :P W pierwszy dzień poszłyśmy sobie z dziewczynami z klubu Dynami Dogs pobiegać na torze. Udało nam się zrobić kilka fajnych, prostych sekwencji... :D 

Filmik: KLIKNIJ TUTAJ

Od jakiegoś czasu intensywnie wzięłam się za nową sztuczkę (dosyć trudną)- wskakiwanie na stopy. Wena ma trochę z tym problem, albo może inaczej... JA mam problem z utrzymaniem bordziałki na stopach xD  Ćwiczyłyśmy wchodzenie na małe przedmioty, słupki, miseczki... cokolwiek na co można było wejść :P 


Na dzien dzisiejszy utrzymuje sie na 10sekund :3 Kolejnego dnia pojechałyśmy do Rowów (koło Słupska).
Pogoda była świetna! Cieplutko, bez żadnego deszczyku tylko slonecznie :D Zostałyśmy tam aż do poniedziałku.

Obok naszego pensjonatu znajdował się park, a więc ćwiczyłyśmy sobie tam różne sztuczki i oczywiście  nie zabrakło przy tym widowni :P  Pierwsze co to poleciałyśmy nad morze. Wzięłam dyski i zaczęłam ćwiczyć overy. No i tutaj muszę pochwalić Wenę- pięknie współpracowała ze mną :) 


W sumie to co można innego robić na plaży jak nie wypoczywać? Mogłam się odprężyć od szkoły chodź i tak kolejnego dnia zaglądnęłam do książek. Wena mi cały czas towarzyszyła. Poszłam się położyć na kocyku to ona również :) Podróż minęła nam bardzo dobrze. Bordziacz od razu poszedł spać :D Podczas pobytu w Rowach chciałam nakręcić film jak wyglądała u nas majówka...Plan wypalił :) Myślę, że dzięki filmikowi bardziej wam zobrazuję jak minęły nam te wolne dni. 

A więc zapraszam do oglądnięcia filmiku!


Porobiłam kilka zdjęć...
Niestety aparatowi/obiektywowi chyba znow cos strzeliło i wychodziły mi prześwietlone zdjęcia :P 
No ale cóż... lepiej coś mieć niż wcale. 

To spam zdjęciowy w takim razie:







I to będzie na tyle :)
Za tydzień biegniemy na kolejne seminarium. Tym razem nie frisbee, a agility! :D 

Pozdrawiamy!
ALICJA& WENA


6 komentarzy:

  1. Jeju jak ja wam zazdroszczę!
    Fajnie, że wypoczywałyście w takim miejscu! :)
    Świetny filmik! <3
    Pozdrawiamy!
    Julia i Ares

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna majówka. Marzy nam się taka :D Gratuluję postępów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia i filmik! <3 Zazdrościmy majówki nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie spędziliście majówkę :). Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, dawno nie byłam nad morzem!
    Może w tym roku się uda? Zula jeszcze nigdy nie była :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widownia przy sztuczkowaniu? Witaj w klubie ;D Najgorsze są małe dzieci :p
    Zazdroszczę majówki, u nas padało, więc pozostało tylko sztuczkowanie w domu. Jeśli chodzi o stanie na stopach - polecam poszperać na blogu Pauli (G), ona tam fajnie napisała o tej sztuczce ;)

    OdpowiedzUsuń