27.05.2015

Majowy trening agility!

Witajcie!

Nawet nie wiecie jak bardzo wciągnęło mnie agility :D  i Wenę również!
Od kilku miesięcy coraz częściej wychodzimy na torek i biegamy agi! Najbardziej cieszy mnie to, że Wena lubi to robić, a co najważniejsze? stara się i czasem jej to bardzo ładnie wychodzi :)


Prawie dwa tygodnie temu (16 maja) miał się odbyć u nas trening agility z Tośką ( Martyną od Locy).
Niestety jednak Martyna nie mogła poprowadzić szkolenia, szkoda, no ale siła wyższa - zdrowie najważniejsze :)

Ale, ale! Ja i tak zdecydowałam, że skoro mam wolny weekend to pójdziemy sobie poskakać. Zaprosiłam od razu Olę z Bajką oraz Kaję z Timonem. Dziewczyny daleko nie miały, a chętne były na trening to w sumie czemu nie? :D Fajnie porobić coś z psami w większej grupie!

Bajka (wymiatacz agilitkowy!) 

Trening zdecydowanie zaliczam do jak najbardziej udanych! Wena się bardzo starała!Ślicznie robiła ciasne zakręty, wbiegała w tunel no i myślała :D Zapewne po oglądnięciu filmiku, który poniżej podlinkowałam zapytacie, dlaczego Wena skacze na tak niskiej wysokości?
Otóż, mamy pewien problem. Wena bardzo często zrzuca tyczki, czasem nie potrafi dobrze się wybić, to znaczy w odpowiednim momencie. Muszę robić z nią set pointy, mam nadzieję, że to pomoże. A to, że tyczki były ustawione na tym treningu na 30cm to był akurat wyjątek, zazwyczaj skaczemy na 45cm :P  A wiec teraz będziemy mieć przede wszystkim na uwadze technikę skoku ;)

FILMIK Z TRENINGU: https://www.youtube.com/watch?v=T76-EYcej64&feature=youtu.be



A skoro już piszę o agility, to powiem Wam, że mamy już prawie gotowe nowe stacjonaty! :D
Tylko dorobić podpórki i gotowe, można hopsać :D
Pokażę wam jak wyglądają, na zdjęciu jest jedno skrzydło, ogólnie mam ich już 12:



Mam jeszcze jednego newsa.
W następnym tygodniu pojawię się razem z Weną w Gdyni! Będę tam aż 3 dni, od 5 do 7 czerwca:D 
A więc kto wie, może zorganizujemy jakiś spacerek :) 
Przy okazji napiszę, iż zabieram ze sobą aparat, a więc jeśli ktoś byłby chętny na jakąś sesje zdjęciową to piszcie na FB! :-)
Łapcie na koniec portrecik Weny :D 

Pozdrawiamy!
ALICJA&WENA 



8 komentarzy:

  1. Jedno pytanko.. Jakiej rasy i wieku jest Timon (pudelek??).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest skundlony pudel, za to główka i jej zawartość w 100% pudel :D Ma 5 lat ;)

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie agilitkujecie! Pełen podziw dla Ciebie i Weny :)
    Śliczne zdjęcia no i czekam na nowe zdjęcia z nowymi hopkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!świetnie,że torek ci się rozrasta :D Strasznie podoba mi się jak pracujesz z weną, życzę coraz więcej sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej to ja :) Ostatnio z przyjaciółką i jej psem Plato (Border Collie) zrobiłyśmy mini agility mimo, że Plato ma kilka miesięcy :/
    Podoba mi się Twoja praca z Weną :) Życzę Ci dalszych sukcesów !!!
    A i mam pytanie... jak namówić rodziców na psa ? Bardzo bym chciała posiadać to zwierzę ale nie zgadzają się :( No cóż... z góry pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Cześć, ja będę mieć BC za ok. 3 tygodnie i jak was oglądam podczas agility to wyobrażam sobie tam właśnie Shadow ;) PS. Super wam idzie!

    OdpowiedzUsuń